En què podem ajudar-te?
Contacta amb nosaltres quan ho necessitis, estem a la teva disposició les 24 hores del dia dels 365 dies de l'any per atendre les teves consultes, respondre les teves sol·licituds d'informació o registrar qualsevol incidència.
Per fer-ho posem els mitjans següents:
TELÈFONS
- Desbloqueig d'accés a banca en línia: 950 18 33 13 (24H)
- Atenció al client i banca telefònica: 901 511 000 / +34 950 21 01 91 (24H)
- Denúncia de targetes: 900 21 03 03 (Gratuït) / +34 950 21 03 03 (24H)
A més li donem accés als - Atenció d'incidències i reclamacions: 900 15 10 10 (Gratuït) (24H)
- Formulari en línia de Reclamació de targetes (en castellà)
FORMULARI
- Omple el nostre formulari de consulta (en castellà) i rebràs resposta al correu especificat.
- @Cajamar (de 08:00 a 21:00 de dilluns a divendres)
- Grupo Cajamar (de 08:00 a 21:00 de dilluns a divendres)
FAX
- Centralitzat: 950 25 48 48
Adreça postal
-
Cajamar Caja Rural
Apartado de Correos 250-04080