Comunicado gcc coronavirus

Comunicat del Grupo Cooperativo Cajamar

Davant l'evolució de la COVID-19 al nostre país, i després d'haver decretat el Govern d'Espanya l'Estat d'Alarma, les entitats del Grupo Cooperativo Cajamar estem adoptant mesures preventives i de protecció a les persones per proporcionar, amb les màximes garanties, la prestació del servei financer als nostres clients

En aquest sentit, davant una situació tan excepcional com la que ens trobem, els informem que:

1. Les entitats del Grupo Cooperativo Cajamar estem adaptant l'activitat i el funcionament de les nostres oficines a l'evolució de l'estat d'alarma i les successives fases de recuperació decretades pel Govern. El nostre horari d'atenció al públic és de 8:30 a 14 hores. Us recordem la conveniència d'acudir-hi guardant les mesures de prevenció recomanades per les autoritats sanitàries i, així mateix, que hi ha la possibilitat de fer consultes amb el vostre gestor a través del telèfon de cada oficina.
  2. Resulten especialment útils els canals de banca electrònica, banca mòbil (app Grupo Cajamar) i banca telefònica, a través dels quals es poden dur a terme la majoria de les gestions bancàries.
  3. Per al pagament de les seues compres i serveis, recomanem emprar mitjans de pagament diferents dels diners en efectiu, com les targetes bancàries i el pagament mòbil.
  4. Només en el cas que sigui urgent i necessari, a través dels nostres caixers automàtics no sols es poden retirar diners en efectiu sinó també fer moltes de les operacions financeres bàsiques més habituals.
  5. 5. Amb la finalitat de contribuir a les mesures de suport a les petites empreses, autònoms i famílies més exposades a l'impacte econòmic de la pandèmia, la banca cooperativa Cajamar anuncia la posada en marxa d'una línia de finançament especial de préstecs personals i préstecs per a empreses i autònoms amb què els nostres clients puguin gestionar la seva liquiditat i garantir el pagament dels seus compromisos i obligacions.

Recordeu que estem sempre a la vostra completa disposició.

Si tots col·laborem i actuem amb responsabilitat, més aviat podrem recuperar la normalitat.