Fraudes

loader Cargando...

Els intents de frau a través d'Internet són molts i variats. L'accés a serveis que requereixen una especial confidencialitat, com és la banca electrònica, el comerç electrònic o els portals de l'Administració, augmenten cada dia i constitueixen també un objectiu per a col·lectius amb intencions deshonestes. Per tot això, cal prestar una atenció especial a les condicions de seguretat amb què accedim a aquests serveis i evitar així ser víctimes de qualsevol intent de frau.

Alguns dels fraus més comuns i que afecten les entitats financeres són:


Què fer davant el frau?

La teva col·laboració és fonamental per a poder interceptar a temps el frau i poder localitzar llocs des d'on es publiquen pàgines, s'emeten missatges fraudulents o on es reben les dades capturades.

Davant qualsevol incidència que trobis en accedir a la nostra banca electrònica, truca al telèfon 902 20 60 20.

Per tal de facilitar aquesta col·laboració, l'Oficina de Seguretat de l'Internauta posa a la teva disposició unFormulari alta incidències (en espanyol) i el telèfon d'assistència 901 111 121.

Si has estat víctima d'un frau, és convenient posar immediatament la denúncia corresponent i informar les autoritats: