Preguntes freqüents

loader Cargando...

Gestió de claus

Per desbloquejar les teves claus d'accés a banca electrònica:

Rebràs unes claus noves amb què podràs tornar a accedir al servei de banca electrònica. En el teu primer accés se't sol·licitarà que canviïs la contrasenya perquè puguis triar la que prefereixis.

Si encara no tens contractat el servei, pots sol·licitar-lo des d'aquest mateix web. Si ja l'has donat d'alta anteriorment, hauràs d'acudir a qualsevol de les nostres oficines, on et facilitaran les claus d'accés.

Per activar la Signatura SMS haurà de trucar al 900 15 10 10 o acudir a la seva oficina.

Per desbloquejar la signatura d'operacions, pots acudir a qualsevol de les nostres oficines o contactar amb nosaltres en el nostre telèfon d'atenció al client 900 15 10 10 i seguir les instruccions que t'oferim.

Pots sol·licitar una nova targeta de coordenades en qualsevol de les nostres oficines.