Decàleg de qualitat

loader Cargando...

A Cajamar Caja Rural ens comprometem que els nostres clients disposin de:

  1. Un tracte amable i cordial, amb què estem sempre a la seva disposició per tal de resoldre els dubtes que ens presentin en un llenguatge clar.
  2. Un catàleg ampli, amb els millors productes i els millors serveis, d'acord amb les seves necessitats i les seves expectatives.
  3. Un assessorament personalitzat que proporcioni la màxima rendibilitat a les seves inversions, amb els millors avantatges financers i fiscals.
  4. Una gestió àgil i eficient.
  5. La garantia de confidencialitat a totes les seves relacions amb Cajamar Caja Rural.
  6. Un servei sense errors. Procurem que aquests errors siguin mínims i, si es produeixen, ens comprometem a solucionar-los d'una forma àgil.
  7. Una atenció telefònica ràpida i eficaç, així com també una correspondència clara i puntual amb informació útil.
  8. Unes instal·lacions d'atenció al públic adequades i funcionals: senyalització correcta, accés fàcil a persones grans, a discapacitats, etc.
  9. Una xarxa àmplia de caixers automàtics, operatius les 24 hores del dia durant els 365 dies de l'any.
  10. Un sistema per atendre, de forma àgil i eficaç, els suggeriments i les reclamacions que ens presentin.