Comunicado gcc coronavirus

Comunicat del Grupo Cooperativo Cajamar

Davant de l'evolució del COVID-19 al nostre país, i després d'haver decretat el Govern d'Espanya l'Estat d'Alarma, les entitats del Grupo Cooperativo Cajamar estem adoptant mesures preventives i de protecció a les persones per a proporcionar, amb les màximes garanties, la prestació del servici financer als nostres clients.

En este sentit, davant d'una situació tan excepcional com la que ens trobem, els informem que:

1. Les entitats del Grupo Cooperativo Cajamar estem adaptant l'activitat i el funcionament de les nostres oficines a l'evolució de l'estat d'alarma i les successives fases de recuperació decretades pel Govern. El nostre horari d'atenció al públic és de 8:30 a 14 hores. Li recordem la conveniència d'acudir-hi guardant les mesures de prevenció recomanades per les autoritats sanitàries i, així mateix, que disposa la possibilitat de fer consultes amb el seu gestor a través del telèfon de cada oficina.
  2. Resulten especialment útils els canals de banca electrònica, banca mòbil (app Grupo Cajamar) i banca telefònica, a través dels quals es poden dur a terme la majoria de les gestions bancàries.
  3. Per al pagament de les seues compres i servicis, recomanem emprar mitjans de pagament diferents dels diners en efectiu, com les targetes bancàries i el pagament mòbil.
  4. Només en el cas que siga urgent i necessari, a través dels nostres caixers automàtics no sols es poden retirar diners en efectiu sinó també fer moltes de les operacions financeres bàsiques més habituals.
  5. Amb la finalitat de contribuir a les mesures de suport a les xicotetes empreses, autònoms i famílies més exposades a l'impacte econòmic de la pandèmia, la banca cooperativa Cajamar anuncia la posada en marxa d'una línia de finançament especial de préstecs personals i préstecs per a empreses i autònoms amb què els nostres clients puguen gestionar la seua liquiditat i garantir el pagament dels seus compromisos i obligacions..

Recorde que estem sempre a la seua completa disposició.

Si tots col·laborem i actuem amb responsabilitat, més prompte podrem recuperar la normalitat.