Preguntes freqüents

loader Cargando...

Gestió de claus

Per a desbloquejar les teues claus d'accés a banca electrònica:

Rebràs unes claus noves amb què podràs tornar a accedir al servici de banca electrònica. En el teu primer accés se't sol·licitarà que canvies la contrasenya perquè pugues triar la que preferisques.

Si encara no tens contractat el servici, pots sol·licitar-lo des d'este mateix web. Si ja l'has donat d'alta anteriorment, hauràs d'acudir a qualsevol de les nostres oficines, on et facilitaran les claus d'accés.

Per a activar la Firma SMS haurà de telefonar al 900 15 10 10 o acudir a la seua oficina.

Per a desbloquejar la firma d'operacions, pots acudir a qualsevol de les nostres oficines o contactar amb nosaltres en el nostre telèfon d'atenció al client 900 15 10 10 i seguir les instruccions que t'oferim.

Pots sol·licitar una nova targeta de coordenades en qualsevol de les nostres oficines.