El crèdit revolving es defineix com un crèdit al consum amb interés de durada indefinida o de durada definida prorrogable de manera automàtica concedit a persones físiques en què el crèdit disposat no se satisfà íntegrament al final del període de liquidació pactat. D'aquesta manera el límit del crèdit disminueix segons es disposa d’aquest, principalment mitjançant adquisicions de béns o servicis, disposicions d'efectiu, transferències del crèdit concedit… Al seu torn, el prestatari farà pagaments mensuals (quota revolving) que corresponen, amb aquest ordre, als conceptes següents: pagament d'interessos (remuneratoris), comissions, despeses, indemnitzacions i amortització de capital.
La targeta disposa d'un límit de crèdit, subjecte a aprovació i concessió per part de l'entitat. El període de liquidació comença el 26 de cada mes i finalitza el 25 del mes següent. L’import gastat en aquest període es carregarà el dia 1 de cada mes sense interessos.
Sí, tens 14 dies naturals per comunicar a l’entitat que vols desistir del teu contracte de crèdit des de la data de la seua subscripció o bé, si fora posterior, des de la recepció de les condicions contractuals i la informació obligatòria que establisca la normativa aplicable en cada moment.
Pots desistir del teu contracte sense necessitat de donar explicacions i sense penalització posant-te en contacte amb l’entitat de la següent manera:
En cas que exercisques el teu dret de desistiment, hauràs de reemborsar, sense cap retard indegut i, com a màxim, en el termini de trenta (30) dies naturals des de l’enviament de la notificació de desistiment, l’import de la/s disposició/ns realitzada/es de la teua línia de crèdit i l’interés diari acumulat sobre aquest import, calculat al tipus aplicable del contracte, des de la data de disposició del crèdit fins a la data efectiva de reemborsament del capital.
Pots donar de baixa la teua targeta a través del nostre Servei d’Atenció al Client, telefonant al 91 048 30 30.
L’extracte de liquidació de la targeta (o Billing) recull tots els detalls dels moviments segons la modalitat de pagament de la targeta: Pagament Aplaçat o modalitat de pagament Revolving, així com l’estat i els imports disponibles i disposats de la línia de crèdit.
Rebràs aquest extracte mensualment.
Rebràs informació periòdica trimestralment sobre la situació del teu crèdit i, si en algun moment la vols sol·licitar en paper, pots fer-ho telefonant al 91 048 30 30.
A més, si ho desitges, pots sol·licitar en qualsevol moment la informació especificada en l’apartat 1 de l’article 33 sexies de l’Ordre EHA/2899/2011, sobre el teu crèdit en modalitat de pagament revolving, que l’entitat et facilitarà en un termini màxim de cinc dies hàbils. En concret, pots sol·licitar informació detallada sobre les quantitats abonades i el deute pendent fins a la data o un quadre d’amortització amb la quota establida en aquell moment, entre altra informació relativa al teu crèdit.
Per sol·licitar aquesta informació, pots telefonar al 900 813 576.
Entre el dia 26 del mes i el dia 25 del mes següent, es realitzarà la liquidació del saldo de la teua targeta. La quota revolving estarà composta exclusivament d’interessos i capital. Els pagaments realitzats s’imputaran, en primer lloc, a cobrir l’import dels interessos; en segon lloc, al pagament del capital; i, en tercer lloc, al pagament de les comissions i despeses ocasionades.
La duració del crèdit és indefinida, i mentre realitzes disposicions continuarà generant rebuts.
El rebut es presenta al cobrament entre els dies 1 i 5 de cada mes.
Per sol·licitar un ingrés del disponible de la teua targeta al teu compte, pots fer-ho de les maneres següents:
Et recordem que totes les disposicions en efectiu que realitzes a través de qualsevol caixer o traspassos tenen una comissió del 4% sobre l’import de la disposició, amb un mínim de 3 €.
La sol·licitud d’un crèdit ha de ser una decisió meditada per tu com a client i has d’estar segur de poder fer front al reemborsament de les quotes del crèdit. En cas que, per alguna raó, no aconseguisques atendre el pagament de la quota mensual del teu finançament, l’entitat pot repercutir-te les despeses que haja assumit en realitzar gestions per recuperar el deute impagat.
Aquestes despeses s’anomenen «despeses per reclamació de posicions deutores» i el seu import figura tant en la informació precontractual que l’entitat et facilita abans de la formalització del contracte, com en el mateix contracte.
A més, si es produeix l’impagament d’almenys tres mensualitats consecutives de la teua línia de crèdit o de l’última mensualitat, l’entitat pot donar per vençut anticipadament el contracte i exigir-te el pagament de tot el capital pendent, més els interessos vençuts i no pagats, juntament amb les comissions i despeses ocasionades.
Finalment, no has d’oblidar que, amb la signatura del contracte, assumes una obligació de pagament amb l’entitat, i el seu incompliment pot tindre greus conseqüències, com ara la reclamació judicial del teu deute o la possibilitat de ser inclòs en fitxers de solvència patrimonial i crèdit, cosa que pot dificultar l’obtenció de finançament en el futur.
Pots canviar la teva quota tantes vegades com necessitis i, així, adaptar el pagament a la teva situació personal, a cada moment, sempre des d'una mensualitat mínima del 4 % de la teva línia amb l'objectiu de reduir el risc de prolongació excessiva del termini de devolució del deute. Ho pots fer amb una simple trucada al teu centre d'atenció telefònica (900 813 576).
El sistema de compres personalitzat permet ajornar una compra d'import superior a 30 €, un càrrec en el teu compte a la vista superior a 100 € o el mateix rebut de la teva targeta amb pagament dia 1. El tipus d'interès aplicat és del 14,50 % TIN, 15,50 % TAE.
Per a una compra de 1.500 € ajornada mitjançant el sistema de compres personalitzat SCP, fraccionada a 12 mesos, resultarien 11 quotes de 135,03 € i una quota final de 135,08 €. L'import total degut seria de 1.620,41 €. El cost total del crèdit (interessos) seria de 120,41 €. Sistema d'amortització francès.
Pots cancel·lar totalment o parcialment el saldo deutor de la teva línia de crèdit, sense cap comissió de cancel·lació anticipada.
No, és de pagament al comptat i no permet modificar-lo.
Amb cada ús del teu crèdit, disminueix el teu disponible i, amb el pagament de les mensualitats, amortitzes deute i, per tant, augmenta el disponible que pots tornar a utilitzar.
Pots triar pagar una disposició concreta a través de “Pagament Ajornat”. En aquest cas, tindràs una mensualitat específica amb una durada concreta addicional a la mensualitat que tindries pel pagament revolving.
If you do not yet have a card, you can request one via online banking, the Cajamar App, or by calling 910 483 030, and the money will be deposited into your account. If you already have a card, you can withdraw cash at an ATM or use the card to make purchases either in physical stores or online.
Pots sol·licitar-la en qualsevol oficina de Cajamar. La targeta et facilita l'ús de la teva línia de crèdit en comerços, compres en línia i caixers. A més, no té cap comissió d'emissió ni de manteniment.
Sí, tenim l'opció de contractar una assegurança de vida i protecció de pagaments.