Cajamar Caja Rural, Sociedad Cooperativa de Crédito (d'ara endavant, L'ENTITAT) tindrà accés i tractarà les dades personals dels usuaris, registrats o no, que accedeixin a aquest lloc web, d'acord amb el que preveu la present Política de Protecció de Dades (d'ara endavant, la Política)..
La Política té com a finalitat donar a conèixer la forma en què s'obtenen, tracten i protegeixen les dades de caràcter personal demanades a través del lloc web, a fi que els usuaris determinin de manera lliure i voluntària si volen facilitar les seves dades personals a través d'aquest lloc.
Les dades personals que L'ENTITAT pugui demanar a través del lloc web o mitjançant les distintes comunicacions que mantingui amb l'usuari seran tractades amb absoluta confidencialitat, i L'ENTITAT es compromet a guardar-les en secret, així com garantir el deure de guardar-les, adoptant totes les mesures necessàries que n'evitin l'alteració, la pèrdua, el tractament o l'accés no autoritzat, d'acord amb el que estableix la legislació aplicable.
Per aquest motiu, llegeixi si us plau detingudament aquesta Política. Així podrà tenir més informació sobre com tractem les seves dades personals: (i) quan i de quina manera les hi demanarem i vostè ens les facilitarà, (ii) amb quina finalitat i justificació legal les utilitzarem, així com (iii) els diferents drets que l'emparen i com pot exercitar-los.
El lloc web pot contenir enllaços a altres webs. Aquesta política de protecció de dades serà vàlida únicament per a les de caràcter personal obtingudes al lloc web de L'ENTITAT, i no serà aplicable a aquella informació recollida per tercers en altres webs. Li recomanem que llegeixi les polítiques d'altres webs amb els quals enllaci des del nostre lloc web o que visiti de qualsevol altra manera.
L'entitat financera «Cajamar Caja Rural, Sociedad Cooperativa de Crédito» (d'ara endavant, L'ENTITAT), amb domicili a aquests efectes a Plaza de Juan del Águila Molina, 5, 04006 - Almería, serà la responsable del tractament que es farà de les seves dades personals.
Contacte amb el Delegat de Protecció de Dades: delegadoprotecciondatos@grupocooperativocajamar.com
Les dades personals que podrem arribar a tractar seran no sols dades de contacte (nom, adreça postal i/o de correu electrònic o telèfon), sinó també dades d'identificació, financeres, de localització, de perfil personal, professional i comercial, imatge i veu. Aquestes dades personals les hi podrem demanar directament com a usuari o client, si fos aplicable, o de manera indirecta, segons l'ús que faci dels nostres serveis i en els termes establerts legalment en cada servei o producte.
Cal que les seves dades es mantinguin constantment actualitzades; per això, necessitem que es comprometi a facilitar les dades correctes, exactes i actualitzades, assumint qualsevol responsabilitat que pugui derivar-se en cas de proporcionar dades incompletes, errònies o inexactes.
Seguint el principi de privacitat per defecte, només sol·licitarem les dades necessàries per dur a terme la finalitat per a la qual les sol·licitem. Per això, les dades que li demanarem seran proporcionals i no excessives. Ha de tenir en compte que la negativa per la seva part de facilitar determinades dades personals podrà impedir que L'ENTITAT li preste els serveis, funcionalitats i/o informació que ens sol·liciti.
En cas que vulgui contractar qualsevol dels nostres productes o serveis, de manera particular per a cada cas, l'informarem de les condicions legals en matèria de privacitat que se li aplicaran.
Les seves dades personals seran tractades amb la finalitat de poder gestionar els productes i serveis que ens hagi sol·licitat, per garantir el funcionament correcte d'aquest lloc web i per poder oferir-li una atenció personalitzada que s'ajusti a les seves expectatives.
A més a més, si vostè ens ho consent, les seves dades personals podran ser tractades amb la finalitat de realitzar estudis o anàlisis que ens permetin personalitzar la promoció dels productes i/o serveis que comercialitzem, tant els nostres, com de tercers col·laboradors.
En funció del tractament que fem de les seves dades, li explicarem la base legal que ens permet realitzar-ne el tractament. Per exemple, hi ha tractaments que fem per poder donar-li el servei o gestionar el producte que ens sol·liciti, i altres que hem de realitzar perquè ens ho exigeix una obligació legal, etc. Tot seguit, li expliquem cada un dels casos per als quals podrem obtenir i utilitzar les seves dades personals:
La informació relativa a l'ús de cookies i les dades que demanem per la navegació en el nostre lloc web (quina informació demanem, quin ús li donarem i què pot fer sobre això) la té a la seva disposició en la nostra Política de galetes.
La informació que ens faciliti a través del lloc web serà tractada exclusivament per L'ENTITAT com a responsables del tractament i, per tant, com a entitat legalment responsable de la seva obtenció, utilització, conservació i posterior cancel·lació o destrucció, sempre que sigui legalment necessari o vostè ens ho sol·liciti.
Només farem cessions o comunicacions a tercers en cas que siguin legalment obligatòries (per exemple, administracions públiques, les Forces i Cossos de Seguretat de l'Estat o als jutjats i tribunals), o que ens ho hagi consentit expressament. Altrament, no cedirem a cap tercer la informació que ens faciliti a través del lloc web.
A L'ENTITAT comptem amb la col·laboració de tercers proveïdors de serveis que ocasionalment poden tenir accés a les seves dades personals. Ens referim, per exemple, a empreses proveïdores de serveis tecnològics o informàtics, empreses de seguretat o d'atenció al client que ens presten serveis com a encarregats de tractament.
Per poder garantir els seus drets i llibertats i l'adequada protecció de les seves dades, l'informem que subscriurem amb aquests proveïdors el corresponent contracte mitjançant el qual els imposarem, entre d'altres, l'obligació d'aplicar mesures tècniques i organitzatives apropiades, tractar les dades a les quals accedeixin únicament per complir el nostre encàrrec i instruccions i suprimir-les o tornar-les un cop finalitzin els seus serveis.
Conservarem la informació que ens faciliti durant el temps estrictament necessari per atendre i gestionar les sol·licituds que faci. Un cop hàgim donat resposta a la seva sol·licitud, únicament conservarem les seves dades (degudament bloquejades, si així pertoca) a disposició dels jutjats i tribunals, per si hi hagués alguna reclamació. En els casos en què faci una simulació (per exemple, d'un préstec o una hipoteca) conservarem la informació que hàgim rebut durant dos mesos amb la finalitat de facilitar i agilitar el procés de contractació si finalment decideix optar per fer-ho. Un cop venci aquest termini, procedirem a esborrar-les.
Si finalment arriba a contractar algun dels nostres productes o serveis financers, en cada cas concret, l'informarem de durant quant temps conservarem i utilitzarem les seves dades personals, considerant la legislació aplicable.
La legislació vigent li reconeix una sèrie de drets que li descrivim a continuació i que podrà exercir sempre que ho desitgi a través dels canals establerts a aquest efecte.
Els drets que ens podrà sol·licitar són els següents:
Els canals que hem establert perquè pugui sol·licitar-nos l'exercici dels seus drets són els següents: