En l’opció de factures a pagar li apareixeran les factures que li hagen enviat els seus proveïdors que facen ús de la nostra plataforma o de la de Bankinter, Bankia, CatalunyaCaixa, Govern de la Rioja i Facturpyme.
No, les targetes d'empresa no estan incloses. Tampoc no inclouen les targetes No UE.
Verifactu és el nou sistema de facturació electrònica obligatori a Espanya, creat per l’Agència Tributària per a reforçar el control fiscal i prevenir el frau. A partir de 2027, totes les factures emeses mitjançant programari hauran de complir uns requisits tècnics que garantisquen la seua integritat, traçabilitat i seguretat.
Per això, s’hauran d’incloure determinades dades de les factures en un registre en el mateix moment en què s’expedisquen, de manera que estiguen disponibles si Hisenda les sol·licita, o bé es podran enviar directament i de manera immediata a través de Verifactu.
Este sistema es regula pel Reial decret 1007/2023 i forma part de l’aplicació de la Llei 11/2021 de lluita contra el frau fiscal.
Els seus clients poden consultar en qualsevol moment les factures que els haja enviat en l’opció factures a pagar. A més, pot indicar que s’envie un correu electrònic al destinatari de la factura per a avisar-lo de l’emissió. Per a fer-ho, accedisca a l’opció Utilitats > Configuració > Notificacions.
Com a màxim 12.500€ al mes.
Si els seus clients estan donats d’alta en la nostra plataforma, les factures li apareixeran en l’opció de factures a pagar en el moment que les emeta. També les rebran automàticament si utilitzen les plataformes de facturació de Bankinter, Bankia, CatalunyaCaixa, Govern de la Rioja i Facturpyme.
Si el seu client no està donat d’alta en cap de les plataformes anteriors, rebrà un correu en què se li comunique que se li ha enviat una factura i haurà de donar-se d’alta. Per a fer-ho, haurà d’utilitzar dos claus: una que rebrà en el mateix correu i una altra que haurà de generar-li vosté en l’opció Utilitats > Configuració > Gestió claus.
No, si canvies de tarifa perds la promoció.
La nostra plataforma de facturació electrònica està plenament integrada en alguns programes de gestió: Facturaplus Elite, Eurowin 8.0, Sicalwin, B2B Router, Digifactin, Dimoni, Ewin Eniac, etc. En estos casos, el seu programa de gestió li permetrà enviar i rebre les factures sense necessitat de connectar-se a la nostra banca electrònica.
Si el seu programa de gestió no té la integració amb la nostra plataforma, haurà d’exportar les factures al format Facturae o UBL, i després accedir a la plataforma de facturació electrònica per a importar-les.
Una vegada signat el contracte en un termini de 24-78 hores laborables. És important que l'adreça d’entrega siga correcta. Rebràs un SMS amb el seguiment.
Si ja ha sol·licitat l’alta en la plataforma en la seua oficina del Grupo Cooperativo Cajamar, accedisca a la banca electrònica, on tindrà disponible la pestanya EFACTURA. Faça-hi clic per a accedir a la seua plataforma d’e-factura, on es troben totes les opcions per a gestionar les seues factures electròniques.
Sí, la tarifa plana inclou les operacions Bizum del teu comerç En línia.
La factura digital té plena validesa legal a Espanya, i és completament equiparable a la facturació en paper.
Una vegada transcorreguts els 6 mesos de la promoció, s'aplicaran les condicions indicades en el contracte. És a dir, s'aplicarà l’import del bo triat i les altres condicions del contracte.
Per sol·licitar un TPV, has de contactar amb la teua oficina gestora. Si es tracta d'un compte Wefferent, l’ha de sol·licitar a través d'un "Et Responem" o mitjançant "Connecta".
Podràs consultar-lo a la nostra web.
A Grupo Cooperativo Cajamar, treballem amb una gran varietat de TPV que s'adapten a les teues necessitats.
Si tens un problema amb el teu terminal, posa't en contacte amb nosaltres per poder oferir-te suport.