Tarjeta Cajamar consumo

El crèdit revolving es defineix com un crèdit al consum amb interés de durada indefinida o de durada definida prorrogable de manera automàtica concedit a persones físiques en què el crèdit disposat no se satisfà íntegrament al final del període de liquidació pactat. D'aquesta manera el límit del crèdit disminueix segons es disposa d’aquest, principalment mitjançant adquisicions de béns o servicis, disposicions d'efectiu, transferències del crèdit concedit… Al seu torn, el prestatari farà pagaments mensuals (quota revolving) que corresponen, amb aquest ordre, als conceptes següents: pagament d'interessos (remuneratoris), comissions, despeses, indemnitzacions i amortització de capital.

Sí, tens 14 dies naturals per comunicar a l’entitat que vols desistir del teu contracte de crèdit des de la data de la seua subscripció o bé, si fora posterior, des de la recepció de les condicions contractuals i la informació obligatòria que establisca la normativa aplicable en cada moment.

Pots desistir del teu contracte sense necessitat de donar explicacions i sense penalització posant-te en contacte amb l’entitat de la següent manera:

  • Comunicant el desistiment al Servei d’Atenció al Client de GCC CONSUMO, E.F.C., S.A, Passeig dels Melancòlics 14 A, 28005 Madrid, mitjançant l’enviament d’un escrit per correu certificat amb justificant de recepció o per qualsevol altre mitjà que permeta acreditar l’enviament i la recepció.
  • Comunicant-ho per telèfon al 900 813 576.

En cas que exercisques el teu dret de desistiment, hauràs de reemborsar, sense cap retard indegut i, com a màxim, en el termini de trenta (30) dies naturals des de l’enviament de la notificació de desistiment, l’import de la/s disposició/ns realitzada/es de la teua línia de crèdit i l’interés diari acumulat sobre aquest import, calculat al tipus aplicable del contracte, des de la data de disposició del crèdit fins a la data efectiva de reemborsament del capital.

Pots donar de baixa la teua targeta a través del nostre Servei d’Atenció al Client, telefonant al 91 048 30 30.

L’extracte de liquidació de la targeta (o Billing) recull tots els detalls dels moviments segons la modalitat de pagament de la targeta: Pagament Aplaçat o modalitat de pagament Revolving, així com l’estat i els imports disponibles i disposats de la línia de crèdit.
Rebràs aquest extracte mensualment.

Rebràs informació periòdica trimestralment sobre la situació del teu crèdit i, si en algun moment la vols sol·licitar en paper, pots fer-ho telefonant al 91 048 30 30.

A més, si ho desitges, pots sol·licitar en qualsevol moment la informació especificada en l’apartat 1 de l’article 33 sexies de l’Ordre EHA/2899/2011, sobre el teu crèdit en modalitat de pagament revolving, que l’entitat et facilitarà en un termini màxim de cinc dies hàbils. En concret, pots sol·licitar informació detallada sobre les quantitats abonades i el deute pendent fins a la data o un quadre d’amortització amb la quota establida en aquell moment, entre altra informació relativa al teu crèdit.

Per sol·licitar aquesta informació, pots telefonar al 900 813 576.

Entre el dia 26 del mes i el dia 25 del mes següent, es realitzarà la liquidació del saldo de la teua targeta. La quota revolving estarà composta exclusivament d’interessos i capital. Els pagaments realitzats s’imputaran, en primer lloc, a cobrir l’import dels interessos; en segon lloc, al pagament del capital; i, en tercer lloc, al pagament de les comissions i despeses ocasionades.
La duració del crèdit és indefinida, i mentre realitzes disposicions continuarà generant rebuts.
El rebut es presenta al cobrament entre els dies 1 i 5 de cada mes.

Per sol·licitar un ingrés del disponible de la teua targeta al teu compte, pots fer-ho de les maneres següents:

  • En la teua banca digital, en Finançament / Línia de crèdit revolving.
  • Telefonant al 91 048 30 30.

Et recordem que totes les disposicions en efectiu que realitzes a través de qualsevol caixer o traspassos tenen una comissió del 4% sobre l’import de la disposició, amb un mínim de 3 €.

La sol·licitud d’un crèdit ha de ser una decisió meditada per tu com a client i has d’estar segur de poder fer front al reemborsament de les quotes del crèdit. En cas que, per alguna raó, no aconseguisques atendre el pagament de la quota mensual del teu finançament, l’entitat pot repercutir-te les despeses que haja assumit en realitzar gestions per recuperar el deute impagat.
Aquestes despeses s’anomenen «despeses per reclamació de posicions deutores» i el seu import figura tant en la informació precontractual que l’entitat et facilita abans de la formalització del contracte, com en el mateix contracte.

A més, si es produeix l’impagament d’almenys tres mensualitats consecutives de la teua línia de crèdit o de l’última mensualitat, l’entitat pot donar per vençut anticipadament el contracte i exigir-te el pagament de tot el capital pendent, més els interessos vençuts i no pagats, juntament amb les comissions i despeses ocasionades.

Finalment, no has d’oblidar que, amb la signatura del contracte, assumes una obligació de pagament amb l’entitat, i el seu incompliment pot tindre greus conseqüències, com ara la reclamació judicial del teu deute o la possibilitat de ser inclòs en fitxers de solvència patrimonial i crèdit, cosa que pot dificultar l’obtenció de finançament en el futur.

Pots canviar la teua quota tantes vegades com necessites i, així, adaptar el pagament a la teua situació personal, a cada moment, sempre des d'una mensualitat mínima del 4 % de la teua línia amb l'objectiu de reduir el risc de prolongació excessiva del termini de devolució del deute. Ho pots fer amb una simple telefonada al teu centre d'atenció telefònica (900 813 576).

Pots cancel·lar totalment o parcialment el saldo deutor de la teua línia de crèdit, sense cap comissió de cancel·lació anticipada.

Amb cada ús del teu crèdit, disminueix el teu disponible i, amb el pagament de les mensualitats, amortitzes deute i, per tant, augmenta el disponible que pots tornar a utilitzar.

Pots triar pagar una disposició concreta a través de “Pagament Ajornat”. En aquest cas, tindràs una mensualitat específica amb una durada concreta addicional a la mensualitat que tindries pel pagament revolving.

Si encara no tens la targeta, pots disposar-ne a través de Banca electrònica, l'App de Cajamar o telefonant al 910483030 i rebràs els diners en el teu compte. Si ja tens la targeta, podràs disposar-ne a través del caixer o bé fer compres, bé siga en comerços físics o en línia.

Pots sol·licitar-la en qualsevol oficina de Cajamar. La targeta et facilita l'ús de la teua línia de crèdit en comerços, compres en línia i caixers. A més, no té cap comissió d'emissió ni de manteniment.

Sí, tenim l'opció de contractar una assegurança de vida i protecció de pagaments.